最近一直苦惱的事就是在UT跟USC間的選擇

雙方各有我考量的因素:
USC Marshall- location(LA is a big city), Alumni Effectiveness, chance of
networking, good entrepreneurship trainning and enviroment,
Hank is also attending USC

UT Austin McCombs- lower cost (they'll offer me USD 43,000 of scholarship),
recently better ranking, good ranking in marketing, maybe
Hank and me will build up two different networks

昨天寫信問了一些人也在BW的forum上問了大家
結果昨天晚上就夢到我的偶像Victor管
我在USC在台辦公室外遇到他,我告訴他我之前在citibank工作,現在離開了,今年會去USC Marshall
結果他連忙遞了名片給我,並跟我熱情的擁抱
雖然沒有任何言語上的訊息
但總覺得這是不是提醒我USC校友人脈的重要
(昨天才聽一些人說該選擇UT的...)

不知道~ 持續煩惱中....
arrow
arrow
    全站熱搜

    Michelle 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()